ტრეინინგის მესამე დღის რეფლექსია.
მოდული 2; აქტივობა1.სტანდარტების გათვალისწინება.
გავეცანით სასწავლო პროექტების დაგეგმვას.სასწავლო მიზნებისა და ამოცანების შემუშავების დროს გავითვალისწინეთ ესგ.; 21–ე საუკუნის უნარ ჩვევები და ბლუმის განახლებული ტაქსონომია.
აქტივობა2.მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვები.
კითხვების ფორმულირება, რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას.
კითხვები უბიძგებს მოსწავლეებს გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები.მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვები მოიცავს ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
ეს დღე კიდევ უფრო დატვირთული და საინტერესო იყო.
გმადლობთ ბატონო ავთო.
მოდული 2; აქტივობა1.სტანდარტების გათვალისწინება.
გავეცანით სასწავლო პროექტების დაგეგმვას.სასწავლო მიზნებისა და ამოცანების შემუშავების დროს გავითვალისწინეთ ესგ.; 21–ე საუკუნის უნარ ჩვევები და ბლუმის განახლებული ტაქსონომია.
აქტივობა2.მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვები.
კითხვების ფორმულირება, რომლებიც ხელს უწყობს მოსწავლეთა ჩართულობას.
კითხვები უბიძგებს მოსწავლეებს გამოიყენონ მაღალი სააზროვნო უნარები.მიმართულების მიმცემი საკვანძო სიტყვები მოიცავს ზოგად,თემატურ და შინაარსობრივ კითხვებს.
ეს დღე კიდევ უფრო დატვირთული და საინტერესო იყო.
გმადლობთ ბატონო ავთო.
Комментариев нет:
Отправить комментарий